thah

thah

Wednesday, March 2, 2011

jalan terakhir..................

Td aku baca balek entry dr blog dia yg aku copy dulu..bertarikh 14jun09..da lma sgt..msa tu tgh bahagia gila2 la..aku suka baca entry tu..sbb tu aku copy..then bila bca,tringat la balek apa yg berlaku masa tu..rsa cam bru ja berlaku..bahagianya masa tu..pastu lg,aku buka plak fs yg da brkurun ditinggalkn..tu pun aku buka sbb nk imbau kngan km dulu..msj2 yg dia bg kat ctu aku bca blek..best sgt..tp tyme tu kena sorok2..so xbnyk sgt la kngan kat ctu..tp ckup utk aku ingat suma cerita dulu..gila la..smpai mcm tu skali..punya xda keja..haish..gila baying n mmg tol2 syok sndiri..
Dunia ni mmg adil..dulu dia yg menagih cinta aku..bila aku dab g spnuhnya cinta tu, dia yg mnghilang..dan skang aku yg thegeh2 mngemis cinta dia..adil kan??
Permulaan km dulu agak complicated..mcm2 halangan yg mndatang..org ckp bila awal2 susah,akhir mesti sng..then aku expect smua ni akan berakhir dgn ksenangan..tp jangkaan aku salah sma skali..
Sampai skarang aku xtau apa status aku..d mna kdudukan aku..dia Cuma mendiamkn diri..lgsg xda penjelasan tentang apa yg berlaku ni..kdg rsa cm org bodoh..its ok then..bia la aku mnghilangkan diri..kalo btol dia perlukan aku,mesti dia akn cari aku dgn brsungguh2..org ckp kalo btol2 nk kan sesuatu,mesti kita akn brsungguh2 dpatkan..aku da cuba brsungguh2 nk dpatkn cinta itu kembali..tp apakan daya..bia la aku tgk plak sjauh mna ksungguhan dia..kalo x,aku kena la phm2 sendiri..just wait n see apa yg akan berlaku..n bia la masa yg menentukan..
Blog ini,daisypath ini,bia la terus berjalan..dan bia la semuanya bersemadi di sini..
“bukan simpati yang aku pinta..tetapi cinta..Aku x ingin dikasihani,tetapi ingin dikasihi.. kalau cinta itu bukan untuk aku,aku kan pergi..meski hati x akan rela..”

No comments:

Post a Comment

jemput la membebel=)