thah

thah

Tuesday, March 22, 2011

smalam aku mmg xbole lelap..mcm2 yg mnganggu fikiran aku..then mcm biasa..kalo aku jd jiwa kacau mcm tu..2 benda ja yg aku akn buat..tgk gmba2 dlu n bca msj2 dlu..then bru aku bole tdo dgn tenang..if aku rsa mcm nk bmnja or dmnja mcm dlu2,aku akn bca blek msj tu..pastu aku akn rsa puas..wlpn sbnanya suma tu hapen long tyme ago..mgkn sbb tu la ada kwn aku ckp aku mcm kurang ksh syg..haha..sound funny..pastu aritu ada jmpa sorg dak ni pun dia asek tnya ja aku ok ka x..smpai 4 5 kali tnya bnda yg sma at da same tyme..then dia ckp aku nmpk makin kurus..haha..nonsense..aku lalu ja mkn..knapa mereka2 brkata begitu..nk kata aku nmpk sdey or tnjuk sdey kat org xda plak..aku snyum ja bla jmpa org..bole ja gelak2..haish..im ok la!!!
erm..wlpn sumtime msj2 aku dbiar sepi,it doesn't bother me too much..dlu ya la aku agak terkilan..tp skang aku da biasa..dah xmgharap utk dibalas msj2 tu..org ckp cinta sejati hanya memberi tnpa hrapkan balasan..
aku xtau apa yg berlaku pd dia kat sna..ada msalah or sakit or sibuk keja sgt or what..cuma aku arap ada org yg take care psal dia kat sna..sbb aku x dberi ksempatan utk tnjukkan yg aku concern n nk sgt amik berat psal dia..tp mgkn dia x perlukan semua tu dr aku..so just sabar n trus bsabar..aku da blajar bsabar skrg..thanx to him..
pg td dok lab bual2 ngn lab mate n lcturer2..bole plak lcturer tu bg tips rumah tngga..hehe..mgkn sbb ada akak sorg tu da kawen..so sgt brguna utk aku d msa hdpan..lcturer2 tu bckp dr kca mata seorg lelaki..abh aku pun xpnh bg tips mcm tu..antranya,jgn mlawan ckp suami..kna rjn msak utk suami..wa..rsa mcm xsbar plak nk bkhidmat utk suami aku nnti..hihi..dlu ckp xnk kawen..ni xsaba plak..adoi..xnk2..aku muda lg..huhu
sbnanya dlm hbgn aku yg skrg ni aku bnyk blajar..bnyk sgt yg aku blaja dr ksilapan..aku bnyk wat silap..aku da brubah..tp aku x dberi ksempatan utk tnjukkn yg aku da brubah..aku dah mula memahami seorg lelaki..3 kali putus cinta da ckup wat aku serik utk bcnta lg..tp..if aku bercinta lg pasni,hopefuly wif him again,aku akn pastikn hbgn itu bjln dgn sgt sempurna..sbb sblm ni smua benda buruk yg berlaku dtgnya dr aku..skang aku mnyesal x sudah dan sbb smua ni gak aku blajar utk tak ulang ksilapan yg sma..
erm..smpai skrg smgt aku blm dtg..wlpn dlu dia ckp nk bg smgt tu..tp skang aku xbhrap lg..aku akn cri sndiri smngat tu..but now wlpn dah sbulan aku kat cni..smgt tu blum ada..wlpn agak cemburu dgn org2 dsekeliling yg dpt smgt n skongon dr ksyangan2 mereka..aku cuma wat xtau n xpedulikan smua tu..
erm..aku yakin akan ada kebahagiaan utk aku one day nnti..skang aku cuma perlu bersabar^_^

No comments:

Post a Comment

jemput la membebel=)