thah

thah

Tuesday, March 1, 2011

C.I.N.T.A

Hidup aku makin x menentu..makin malas..makin bnyk mngelamun..termenung..bermimpi..berangan..lyan prasaan..lyan lagu..aduh..truknya prangai..apa yg mnybabkan aku jd cmni??aku tau jwpnnya..CINTA..cinta yg dah hilang..cinta yg bukan utk aku lg..aku semakin sakit kerana cinta..tdo mlm aku juga trganggu kerana cinta..betapa hebatnya penangan cinta..yg skrg bru aku sedar..wlpn dah brkali2 ptus cinta..tp ni yg plg truk aku rsakan..mgkn ini dinamakn cinta pertama..dan cnta sblm2 ni cuma cnta monyet..cnta ni sgt brmakna utk aku..shingga aku rsa sudah brsedia utk brumah tngga..huh..smpai ke tahap tu..sbb tu frust mnonggeng skang..letak hrapan tnggi2..suma tu Cuma tnggal impian..org ckp sgt ssh utk lupa 1st love..see..ni la buktinya..aku dah serik utk bcinta lg..ckup la..bia la dia ja yg memiliki hati aku..bia la dia ja yg smpan hati aku..
Sekarang ni bole dikatakan setiap hari dia ada dlm mimpi aku..itu da ckup mmbuktikan yg aku dlm kerinduan yg teramat sgt..tp aku xmmpu brbuat apa2..Cuma gmbar2 yg mnjadi pngubat rindu..nk jumpa?err..impossible kot..sbb aku dah x wujud bg dia..dia makin menyepi..dia makin jauh dr hdup aku..dia mgkn lbey bhgia skrg..sbolehnya aku x mau lg mnatap gmba2 yg ada tu..air mata aku sgt sng mngalir apabila mengimbau kngan2 itu..haish..kata da matang..tp napa ada lg air mata tu..knapa aku masih mgharap wlpn aku sedar d mna kdudukan aku??jwpnnya sama..sbb CINTA..arggghhh..aku bukan sapa2 lg..tolong la trima hakikat tu..TOLONG LA…
Aku rasa mcm nk lari dr semua tempat yg ada kngan bsama dia..tp d mna2 pun ada kenangan tu..jd aku Cuma mmpu brtahan..tp smpai bila?lma lg nk hdup kat cni..kdg2 aku kuat..kdg2 aku sgt lemah..skang aku tgh lemah..smpai terpaksa mluahkn prasaan kat cni..aku arap aku bole control prasaan dan diri aku next tymeT_T

No comments:

Post a Comment

jemput la membebel=)