thah

thah

Saturday, February 26, 2011

menyepi~

sowi belogku syg..dah lma x bg prhatian pd kamu..sbnanya bkn sj2..n bkn gak sbb bz..tp skadar tdk mau mnyakitkn hati dia..org yg aku syg..mgkn apa2 yg aku luahkn kat cni bnyk yg da buat dia sket hati..aku xtau hati dia..skang pun km makin jauh..sgt jauh..mgkn smpai 1 msa nnti,aku dah x wujud dlm dunia dia..tiada apa yg dpt aku katakn tntg tu..sbb aku sndr xda jwapan tntg apa yg berlaku..skrg aku cuma redha dan trus redha dgn smua yg berlaku..aku yakin dan prcaya pd ketentuan Allah..aku dpt rsakn yg aku semakin matang skrg..wlpn mgkn xbnyk..sket pun da ckup wat aku brsyukur..aku cuma memerlukan kekuatan buat msa skrg..sbb kmatangan sja blum ckup utk aku..smoga Allah mmperkenankn doa2 aku..aminn~

No comments:

Post a Comment

jemput la membebel=)