thah

thah

Tuesday, February 1, 2011

dear diary part III

hari ni aku dpt ktenangan yg jrang2 aku dpat..thanx to Allah..i woke up early in da morning and do all the chores as usual dgn senang hati..non stop..xrsa penat pun..rsa puas hati..tp xsmpat abeskn suma keja..x mmpu..tgn cuma ada dua..sblm brangkat ke sana aku akan pastikan smua keja beres..so mama dpt la rhat nnti bila aku xda=) finally,today i got the book that i realy eager to read..tjuk dia 'men are from mars,women are from venus'..smoga buku itu dpt mningkatkn motivasi aku yg kurang motivasi ni..dan smoga dpt mematangkan aku yg xckup matang ni..sbnanya buku tu mengajar kita mngenali psangan..hope that book can give 'something' to me..so that i can know 'him' better..erm..xtau da nk bebel apa..goodbye deary diary=)

No comments:

Post a Comment

jemput la membebel=)