thah

thah

Wednesday, February 9, 2011

-tiada lagi-

ketenangan itu dah pergi...pergi buat selamanya..ya Allah..aku sgt perlukan ktenangan itu d saat2 begini..sekarang semua dah brubah..tidak akn kdengaran lg panggilan 'adik' utk aku..tiada lg yg akn bg skongan d saat aku jatuh..tiada lg yg akan menyuntik smngat utk aku tempuh hari2 yg mendatang yg penuh berliku ini..semngat itu telah hilang dan pegi jauh bersama ktenangan itu..aku pasrah andai ini ujian buat aku..aku telah berusaha..aku telah berdoa..tp tiada apa lg yg dpat diperbaiki..semuanya hancur..sehancur hatiku..hati,smoga engkau tabah..perjalanan itu terhenti pd setahun,10 bulan dan 4 mnggu..selama msa itu aku sgt bhgia..tp kbhgiaan itu terhenti di situ..aku redha..semua itu terlalu manis utk aku kenang..akan aku smpn smua kngan yg xkn kembali itu..semua ini terlalu berat utk aku..tp apa daya aku utk ubah semua ini..semoga engkau bahagia dgn insan yg kau cinta..dan aku..biarkan aku tetap di sini..menunggu dan terus berharap wlpn tiada apa lg yg tinggal utk aku..

Sayu terpisah
hikayat indah kini hanya tinggal sejarah
berhembus angin rindu
begitu nyamannya terhidu wangian kasihmu

hujan lebat mencurah kini
bagaikan tiada henti
kaulah laguku kau irama terindah
tak lagi kudengari

kau pergi.. pergi..
sepi tanpa kata
terdiam dan kaku tak daya kau kulupa
apa pun kata mereka
biarkan kenangan berbunga di ranting usia

kau pergi.. pergi..

No comments:

Post a Comment

jemput la membebel=)