thah

thah

Wednesday, February 9, 2011

**pasrah**

X puas lg nk luah prasaan kat cni..erm..knapa ksalahn yg kcik tu xdpt dimaafkn?knapa?sdgkn msa dia pnah rpat ngn org lain dlu aku sgt sbar dan bole maafkn dia..aku bole lupakn suma tu wlpn sgt saket msa tu..syg aku xpnh pun bkurang wlpn msa tu aku sperti dsingkirkn..aku sbr  tnggu utk dia brubah..dan ksabarn aku brhasil..dia mmg brubah..tp dsebabkn saket yg trasa tu, dah buat aku mlakukn ksilapan yg lgsg x bole dimaafkn smpai skrg..aku melakukan ksalahn itu tnpa sedar..aku Cuma wat suma tu utk lupakan saket d hati..aku Cuma seakan2 cuba mmberontak dgn apa yg dia pnh wat dlu..dlm erti kata lain aku Cuma ingin mmblas dendam tnpa lgsg ada prasaan d hati..aku sgt cemburu saat dia sgt rpat dgn pmpuan tu..p training ssama smpai blek kul 2 3 pg..naik keta ssama berdua..post2 kat fb suma brkait ngn pmpuan tu..brgurau2 kat fb..tp aku sbar dgn suma tu..syg aku xpnh bkrg wlpn saket sgt utk terima..sbb aku masih ingat kbaikan2 dia pd aku..dan kbaikan itu mngatasi suma kslahan yg dia buat tu..aku balut luka aku sendiri..dan luka tu dah sembuh spnuhnya..syg aku ttap utuh..tp dia..dgn ksalahn aku yg sgt skit tu dah mengurangkn cinta d hati dia..or mgkn syg tu dah trhapus trus..xda lgsg ke kbaikan pd aku yg dia bole ingat utk pulihkn syg dia?slama ni bnyk sgt ke ksalahn aku smpai ksalahn ni lgsg xbole dterima?sngnya dia buang suma yg dah km lalui nk dekat 2 tahun ni..aku bru brangan nk spend msa dgn dia tyme anniversary km yg ke-2 nnti..aku nk  pulihkn blek cinta km..aku nk yakinkn dia yg aku syg sgt kat dia..aku nk kembalikn kngan2 km dlu..tp suma tu hnya tnggal impian..aku xmgkn brpluang utk jmpa dia lg..dan xkn ada apa2 aniversary lg..sdeynya..cinta yg dah km lalui dgn pnuh cbaran ni rupanya xsmpai pun 2 tahun..suma kngan itu esp d genting,bukit merah,tropical spice grden akan aku ingat smpai bla2..sbb suma tu terlalu manis bg aku..tiada lg rutin2 yg akn km buat brsama msa km jumpa..pizza,wayang,mc d,boling..sdey bla pk suma tu dah x ada nnti..xmgkn aku akan jmpa pngganti mcm dia lg..dia terlalu istimewa d hati aku..aku sgt serasi dgn dia..dia sgt memahami aku..ya Allah knapa engkau hilangkn dia dr aku..aku xsnggup trima suma ni..aku pasti dia yg terbaik utk aku..cinta dia terlalu sempurna utk aku..mgkn juga dia ptut dpt org yg lg sempurna..mama ngn abah psti kcewa dgn apa yg berlaku ni..aku xdpt tunaikn impian mereka utk bmenantukn dia..org mntk maaf mama,abah..org dah cuba..walau apa pun yg trjadi prasaan aku xkn prnah hilang..dia mgkn akan jumpa org yg lg smpurna dr aku..tp dia xkn jumpa org yg syg dia spertimna aku syg dia..ksh syg aku xprnah bbelah bg..hnya mama dan abah yg tau..mcm2 kngan yg dia tnggalkn utk aku kat cni..aku akn trus bnafas dgn smua kngan2 ni..terutama hadiah yg plg istimewa ku prnh dpt..

ms aku dpat hadiah ni aku rsa sgt dhargai..aku rsa sgt bhgia msa tu..tp skrg..suma dah pegi.. 
ya Allah,hentikn air mata ini..air mata ni dah xberguna..dah xmemberi apa2 erti lg..air mata darah skalipun dah xdpat mrubah apa2..yg jd dah pun terjadi..ya Allah,biarkn aku juga merasa bhgia dgn kbhgiaan dia..aku pasrah T_T
"Sukma dan minda ini meronta
Ratapi pemergianmu untuk selamanya
Jumpa di kali akhir kurasa
Kau masih mampu membuatkan ku gembira

Kuimbas manis tingkahmu dalam rindu
Meruntun di jiwa mengenalimu
Pasrahku menguatkan
Iringi perpisahan
Kerna pedih rasa bukanlah punca ku hilang ketabahan

Tak mampu lenyapkan
Suaramu dari ingatan
Menghanyutkan jiwaku ke sudut hidupmu
Aku menyesali andai kau pernah ku lukai
Kumohon kemaafan kuinsafi"
-just gonna stand there and watch me BURN..that's all right bcoz i like the way you HURT..-

No comments:

Post a Comment

jemput la membebel=)