thah

thah

Tuesday, February 15, 2011

aku bukan pilihanmu..

malam2 cmni sgt syahdu mlayan prasaan..ditambah dgn hujan dan dok snsorg kat blik,lg mnambah kesyahduan itu..rsa ketagih nk meluah prasaan kat cni..bes gak..sbb xda spa yg tau..erm..aku semakin x mmpu dan x yakin dgn dri sendiri..sgt tertekan dgn keadaan skeliling..kdg2 aku cuba mnyedapkn prasaan sndiri..tp not long lasting..haish..parah2..dr setahun mgkn akn jd bertahun2..dtmbh dgn mcm2 cerita yg x elok dr skeliling..lma2 bole ptus jugak wayar ni..aku xsma dgn mereka2 yg genius itu..aku sgt perlu utk diguide..tp mcm mustahil ja..suma kna buat sndiri..mereka2 juga sruh aku utk indpendent..tp bg la msa sket..wat msa ni aku tgh cuba..erm..staun mcm xckup utk org sperti aku..ya Allah..apakah hikmah d sebalik semua ini T_T

msalah peribadi juga mnghimpit..semakin aku menagih cinta dia,semakin dia lari dr aku..org ckp,jgn pksa kalo org x sudi..tp aku x bole da hdup mcm ni..aku nk setelkn smua..supaya hati aku bole tenang n bole concentrate utk study..tp smua ni makin complicated..cinta dia semakin jauh..kesalahn itu tetap diletak kat bahu aku..aku lgsg x dberi ksempatan..x dberi peluang..aku akn jd org yg plg bhgia kalo dia dpt trima aku blek..tp mustahil..its ok for me..td tgk blek gmbar2 dlu..biasa la kan..bla da lyan prasaan,tgk gmbar adlah perkara wajib..rsa mcm suma tu bru ja smlam berlaku..dlu bhgia sgt..smpai xda spa bole gnggu..smpai da xnmpk org kat skeliling..bla tgk suma gmbar ni mmg rsa mcm stil dlm mood brcinta..mcm xda apa yg berlaku..mcm masih bhgia..



tgk la muka2 dlm gmbar2 ni..bhgia sgt..aku la org plg bhgia msa tu =)
tp..bnyk yg da brubah skrg..aku ttap bsyukur sbb pnh mrasa cinta itu..wlpn x lma..thanx utk dia..aku bukan lg pilihan hati dia..mgkn da tba msa utk aku brhenti merayu..dia pun msti da rimas dgn aku..wtpa nk mnmbah kbencian org kan..yg penting dia bhgia,aku pun cuba utk bhgia =)aku kan nk jd budak besar..mna bole ngs2 mcm budak2 lg..huhu..malu la asek ngs ja..sblm aku pergi,lagu ni utk dia...
JUTAAN HARI BERLALU SUDAH
TAK KU SEDARI BEGINI JADINYA
KISAH YG INDAH BERLALU SUDAH
CINTAKU MUSNAH HANCUR BERDERAI...
BETAPA DUKANYA HATIKU
BILA CINTAKU TAK KEMANA
HATIKU KAU GURIS LUKA
KU TABAHKAN JUA HATIKU INI.
 
 CINTAMU YANG LALU
MASIH KU TERASA
AKAN DIRI INI SAMA BAGAI DULU
KENANGAN BERSAMAMU
MASIH KU TERASA
APAKAN DAYA AKU BUKAN PILIHANMU...

DERITA YANG KU TANGGUNG INI
JIWAKU TERUS MERONTA
TAK TERTAHAN PEDIH HATIKU
HANYA DOA KU KIRIMKAN UNTUKMU...

No comments:

Post a Comment

jemput la membebel=)