thah

thah

Tuesday, March 1, 2011

mimpi lg..

ttba rsa cm nk cta mmpi aku smlm..lets start da story...

...one day..aku jln2 ngn dia..bkn jln2 makin angin..tp mcm brjoging la..tp just jln..jln pnya jln..then smpai la blek kat starting point..then dia trus mnuju ke arah prempuan itu..dan tnggalkn aku seorg diri..wa..sketnya hati ni xtau nk ckp..then aku trus lari..mcm cta hndustan plak..huhu..then dia trserempak ngn aku..tp wat dunno ja..ok..thats the end of da story..1st mmpi..sad ending..

aku pun trjaga utk bgn sbuh..smbl cuba mlupakn mmpi itu..
after sbuh smbg tdo coz sgt ngntuk smlm xdpt tdo..

this is da interesting part..mmpi aku yg td brsmbung..wow..amazing..

....dia dtg ke umah aku..seolah2 ingin mmujuk hati aku tntg apa yg trjadi sblm tu..km bermnja2 d ruang tamu smbl tgk tv..smbl baring2..dia belai2 aku..huh..trasa sperti xmo bgn dr tdo tu..then dia ttba bgn n ckp, "abg da nk blek ni"..aku dgn muka mrajuk dan kcewa ckp,"jgn la blek lg..napa nk kena blek awl..abg rndu kat nurul tu?"huh..dgn x smena2,nma itu yg aku sbut dlm mimpi tu..adoi..ok smbg blek..dia sperti kehilangn kata2..aku trus lari keluar dr umah dan mlayan prasaan d luar..d saat itu aku yakin dia dah pergi..then bla aku toleh dan ingin bgn,dia ada d blkg aku..wow..sperti mati hdup semula..dia dtg ingin mmujuk aku..smbil pluk aku,dia ckp,"abg kena blek sbb kena keja"..d saat itu air mata aku mngalir sperti sungai..huh..touching..aku pluk dia kuat2..mcm xmo lpas da..


that's the end of the story..hepi ending..smpai skrg aku tgh memikir2 dan mntranslate mimpi itu..mimpi apakah itu??yg sgt ajaibnya,bole plak brsmbung..dan lg satu ajaib..masuk harini mmg genap sminggu aku mimpi dia non-stop..apakah??apakah??

xmo mmpi cmtu lg..sdey kot T_T

No comments:

Post a Comment

jemput la membebel=)